Fotografering!

I dag har vi hatt fotografen på besøk.

Det kom to fotografer fra firmaet Utestemme, og de hadde stålkontroll på fotograferingen. Det hele gikk rolig og bra for seg, på tross av at de kun var her i 3 timer. I løpet av denne tiden ble det tatt gruppebilder av alle avdelinger, portrettbilder av hvert enkelt barn + søskenbilder. Ut fra det vi kunne se så tror vi det blir veldig fine bilder.

I år valgte også personalet å ta gruppebilde, og vi fant ut at vi ville kle oss opp etter et tema. Det vi fant av tema som kunne være lengst unna barnehagefolk var business-folk. Her ser litt av folket, og det vakte stor begeistring blandt barna;

Dere vil få nett-tilgang til bildene fra deres barn om ikke lenge, og kan bestille det dere ønsker/hvis dere ønsker.