Dugnad, ledermøte og brannøvelse

Denne uken har det skjedd mye i Åkebakke barnehage. På mandag hadde alle lederne felles kurs med temaet "barnehagen som lærende organisasjon". Samtidig foregikk det foreldrestyrt dugnad i barnehagen for første gang siden før pandemien. På torsdag holdt vi planlagt brannøvelse mens vi på ettermiddagen holder FORUT for alle barn og foreldre/foresatte.

Vi ønsker å takke alle foreldre som stilte opp til dugnad for den flotte barnehagen vår! Det var velsig trivelig å ankomme barnehagen på tirsdag og se alt arbeidet som har blitt gjort. Jeg håper alle hadde det hyggelig og trivdes med å kunne møtes for litt sosialt arbeide igjen.

Lederene hadde kurs med temaet "barnehagen som lærende organisasjon" via teams. Dette foregikk samtidig som dugnaden og vi var heldige som fikk låne lokale utenfor barnehagen. Alle satte stor pris på å få faglig påfyll og møtes i felles faggruppe.

Torsdagen startet med varselt brannøvelse kl 10.00. Den skulle bli løst ut av vaktmester via testgass på kjøkkenet. Alle barn og voksne kom seg trygt ut av barnehagen og bort på møteplassen. Vi er trygge og sikre på brannrutiner i Åkebakke barnehage, dette er godt!

Ettermiddagen skal fylles av FORUT. Egen post på dette kommer. Håper dere alle har anledning til å komme