Ansatte

Victoria Brynildsen

Stilling: Styrer
victoria.brynildsen@akebakke.org

Victoria er ansatt i 50% stilling som styrer 2. Jobbet her siden 2006, som pedagogisk leder frem til 2019. Hun har bachelor som førskolelærer, med fordypning i "Småbarnspedagogikk". I tillegg har hun videreutdanning i "Veiledning".

Vera Bue

Stilling: Styrer
post@akebakke.org

Vera er ansatt som styrer 1 i 50% stilling. Hun har vært ansatt i barnehagen siden 2012. Hun har bachelor som førskolelærer, med fordypning i "Musikk". I tillegg har hun videreutdanning i "Endringsledelse" og "Coaching".

Filiokus

Armando Rodriguez Hernandez

Stilling: Assistent

Armando er ny assistent som starter hos oss 13.10.22. Vi ønsker han hjertelig velkommen! Han er under utdannelse til å bli "Barne- og ungdomsarbeider".

Janne Brandsgård

Stilling: Pedagogisk leder

Janne er ansatt i 100% stilling som pedagogisk leder, dette barnehageåret på Filiokus. Hun ble ansatt hos oss 01.05.2022, men har lang fartstid som førskolelærer. Hun har bachelor som førskolelærer, med fordypning i "Drama". I tillegg har hun videreutdanning i "Småbarnspedagogikk" og "Veiledning".

Tina Lorentzen

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Tina er ansatt i 100% stilling som fagarbeider, for tiden på Filiokus. Hun har vært ansatt i barnehagen siden 2007. Hun har fagbrev som "Barne- og ungdomsarbeider".

Anette Lindberg

Stilling: Barnehagelærer

Anette er ansatt i 100% stilling som barnehagelærer, dette barnehageåret på Filiokus, og startet hos oss 1. august 2019. Hun har bachelor som barnehagelærer, med fordypning i "Kunst, kultur og kreativitet". I tillegg har hun videreutdanning i "Veiledning".

Maximus

Anne Storlien

Stilling: Pedagogisk leder

Anne er førskolelærer og er ansatt 100% som pedagogisk leder, dette barnehageåret på Maximus. Hun startet hos oss 1.august 2019. Hun har bachelor som barnehagelærer, med fordypning i "Utefag".

Marianne Devay-Foris Rundtom

Stilling: Barnepleier

Marianne er fagarbeider ansatt i 100% stilling, dette barnehageåret på Maximus. Hun har vært ansatt i barnehagen siden 2008. Hun er utdannet barnepleier.

Inger Leithe

Stilling: Barnehagelærer

Inger er ansatt som barnehagelærer i 100% stilling, for tiden på Maximus. Hun ble ansatt 01.08.21. Hun har bachelor som barnehagelærer, med fordypning i "Kunst, kultur og kreativitet".

Villa Raptus

Joakim Syversen

Stilling: Assistent

Joakim er ansatt i 100% stilling som assistent, dette barnehageåret på Villa Raptus. Han har vært ansatt i barnehagen siden 2001.

Bente Aarnes

Stilling: Pedagogisk leder

Bente er ansatt i 100% fast stilling som pedagogisk leder, dette barnehageåret på Villa Raptus. Hun har vært i barnehagen siden 2013. Hun har bachelor som barnehagelærer, med fordypning i "Utefag". I tillegg har hun videreutdanning i "Veiledning".

Christina Haugen Sørlie

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Christina er fagarbeider i 100% stilling, for tiden på Villa Raptus. Hun har vært tilknyttet oss siden 2018. Hun har fagbrev som "Barne- og ungdomsarbeider".

Eirin Johanne Rømdahl Hermansen

Stilling: Barnehagelærer

Eirin er ansatt 100% stilling som barnehagelærer, dette barnehageåret på Villa Raptus. Hun har vært ansatt hos oss fra våren 2017. Hun har bachelor i pedagogikk, med fordypning i "Rådgivning og veiledning".