FORUT 2021

Torsdag 21.10.2021 hadde vi FORUT barneaksjonen i Åkebakke barnehage. Dette er en tradisjon vi har hatt siden 2013, å samle inn penger til FORUTs arbeid for barn og unge. Denne gangen samlet vi inn totalt 6415 kr! Tusen takk til alle som ønsket å bidra denne dagen!

Barneløpet var et nytt innslag i årets aksjon. På forhånd skulle foreldrene bestemme et beløp de skulle sponse barnet sitt på pr runde de løp. (max 3 betalte runder). Vi startet det hele med denne aktiviteten!

Mange foreldre som sto og heiet på barna sine!

Etter dette kom foreldrene inn i barnehagen. Her hadde avdelingene hengt opp kunsten sin på de respektive avdelingene. Maximus og Villa Raptus hadde også laget et avdelingsbilde som ble loddet ut. Ett lodd kostet kr 50, mens kunsten var valgfritt.

På kjøkkenet ble det solgt pølser, kaker, boller og saft/kaffe.

Dette ble en veldig trivelig stund der foreldre og barn fikk tid til å sitte ned å prate/leke sammen. Endelig godt å kunne møtes på tvers av avdelinger igjen! Tusen takk for veldig godt fremmøte! Både store og små virket til å kose seg.

Totalsummen som kom inn var kr 6415! Alt ble samlet inn på vips, da barnehagen ønsker å være kontantløse. Dette så ut til å fungere godt.

Vi avsluttet det hele med fellesdans til årets BlimE 2021