Snøbading og spa

I dag fikk skolekarta bade ute i snøen! De fikk på seg badetøy og ullsokker, før de fikk lov til å base rundt i snøen. Noen turte t.o.m. å legge seg ned på magen i snøen, brrrrr!! Etterpå fikk de komme inn å varme seg på kakao og duppe føttene i varmt bad.

Det var en spennede aktivitet for seksåringene! Tenk å få lov til og kle av seg før man går ut i snøen?

Med Anne i front, stormet alle ut døra på Villa Raptus og ut i snøen. De hoppet, badet og kastet snøen rundt seg før kulda ble for ubehagelig.

Da smakte det ekstra godt med kakao med krem i en varm gang. Anne hadde laget et deilig fotbad som barna stakk de kalde føttene sine oppi. Praten satt løst og det var en gjeng med fornøyde barn på "Villa Raptus spa&bad" i dag.