Velkommen til foreldremøte 08.09.22

Sted: Åkebakke barnehage Kl. slett: 18.30 – 20.00 (foreldre til skolestarterne kommer kl. 18.00) Språk: møtet holdes i hovedsak på norsk. Foreldremøtet er kun for foreldre. Barna må være hjemme denne gangen.

Del 1: Felles på kjøkkenet

Her kommer det generell info om årets planer og barnehagens styre.

FAU presenterer seg og snakker litt om arbeidet de gjør i barnehagen.

•        Dugnader
  •        17. mai
  •        Valg av representanter

Det vil være muligheter for å stille spørsmål hvis det er noe dere lurer på.

NB! Vi trenger 1 representant til FAU fra Filiokus, og 2 representanter fra Maximus. Vi blir veldig glade om noen melder seg til dette i forkant av møtet. Ta kontakt om det er noe du lurer på i den forbindelse.

Kaffe og kaker blir servert inne på avdelingene.

Del 2: Avdelingsvis

Her vil dere få en litt grundigere innføring av årets planer på de ulike avdelingene. Innholdet mellom de ulike avdelingene vil være litt ulikt ut ifra hva slags informasjon som trengs rundt de ulike aldergruppene.

Møtet avsluttes inne på avdelingene. Et referat vil komme, dette skrives både på norsk og engelsk.

Vel møtt!