En helt vanlig pysjtorsdag i Åkebakke barnehage

Den andre torsdagen i november kaller vi pysjtorsdag. Personalet kommer i pysj og de barna som vil kan også ha på seg pysj. Det er en roligere dag enn vanlig, med felles film og kos på ettermiddagen.

Vår tradisjonelle pysjtorsdag ble gjennomført i god stil. Alle ansatte stilte opp i de flotteste pysjene sine, og vi hadde dempet belysning og madrasser/puter og tepper fremme på avdelingene. På ettermiddegn samlet vi oss på felleskjøkkenet for film og litt godt.

Pysjstorsdag begynner å bli en gammel tradisjon i Åkebakke. Den ble innført første høsten vi flyttet til vårt nye bygg i Utveien 2. Siden den gang har holdt på, tom under et par år med korona! I år var pysjtorsdag tilbake i gammel form der alle barna og personalet kunne møtes på kjøkkenet for felles hygge en mørk ettermiddag.