Tusen takk for koselig påskefrokost!

I dag, kl: 07.45 åpnet vi dørene til vår tradisjonelle påskefrokost! Foreldre, barn og søsken stilte sultne opp på denne fine markering av begynnelsen på påsken.

På felleskjøkkenet hadde vi laget til buffet av hjemmelagde rundtstykker, egg i forskjellige varianter, laks, oster, egenlagd eplesyltetøy fra nærområdet, skinke, grønnsaker og juice m.m. Alt hva man kan ønske seg til frokost! De første av personalet var på plass kl 06.30 for å få alt i orden.

Vi hadde dekket på to store bord, samt flere småbord på fellesskjøkkenet og inne på avdelingen. Her var det god plass til foreldre og barn som ønsket å småprate litt seg i mellom. Barna syns det var stas (og litt rart) å ha med foreldrene inn på morningen. Det var pyntet med påskefarger og barnas egen påskepynt. Riktig så flotte var de!