KARNEVAL!

I dag feiret vi karneval i barnehagen! Det var mange barn som frydet seg over en litt annerledes dag enn det normalt pleier å være i barnehagen!

Vi startet dagen felles på kjøkkenet. Det var pyntet og laget langbord. De som spiste frokost satt her, mens de andre barna lekte på tvers av avdelingene. På Villa Raptus var det i tillegg disco.

Etter frokost var det catwalk på kjøkkenet. Her fikk alle (de som ønsket) vist frem kostymene sine. Filiokus hadde laget egne kostymer, og på Villa Raptus hadde de laget masker.

Til lunsj var det, selvsagt, pølser! Grill pølser til våre minste barn, wiener til de eldste. Dette ble organisert ut fra to pølseboder vi hadde satt frem, veldig stas!

Etter dette ble det satt frem litt forskjellige aktiviteter som fest halen på grisen, dette var også veldig gøy!

Til frukt hadde vi kjøpt inn litt annereledes frukt enn vi pleier (melon, ananas, kiwi, i tilegg til de kejnt ebanan, appelsin, eple og drue). Det ble laget fruktsalat som ble servert med vaniljesaus de til som ønsket det!

Tilslutt avsluttet vi det hele med hjemmelaget pinjata! vi håper alle har hatt en kjempefin dag!