Påskefrokost med foreldre og søsken 21.03.2024

Tidlig torsdag morgen jobbet personalet i Åkebakke barnehage på spreng for at alt skulle være klart til den tradisjonelle påskefrokosten for foreldre og barn. Når dørene åpnet kl 07.45, var det dekket klart en flott buffet der det var noe for alle og enhver.

Det ligger en lang tradisjon bak påskefrokosten til Åkebakke barnehage. Den hadde sin opprinnelse i det gamle bygget i Åkebakkeveien, som vi tok med oss når vi flyttet til det nye og moderne lokalene vi har i dag. Barn og foreldre (og søsken)inviteres til å starte dagen sin hos oss over en deilig påskefrokost. Her kan foreldre møtes på tvers av avdelinger og nyte en deilig frokost sammen med barna sine.

Dørene åpnes (for frokost) kl 07.45 -08.45. Vi serverer nystekte rundtstykker med gult pålegg. I år hadde vi laget tre ulike hummus, samt at vi serverte yoghurt med musli og masse deilig frukt. En flott morgen og en fin tradisjon!

På puaserommet sto det også litt påskegodt og hygge for personalet! Vi ønsker dere alle en riktig god påske!